کاسیاس یا لوپز ؟
 
اخبار حاشیه های فوتبال
جدیدترین اخبار روز فوتبال
سه شنبه 22 اسفند 1391برچسب:, :: 10:2 ::  نويسنده : hamid

وقتی اربلوا با ضربه ای باعث شد تا کاسیاس هم طعم مصدومیت را بچشد . خیلی ها با توجه به اینکه آدان در حد نام رئال نبود فصل را برای رئال تمام شده دانستند . و از همان روز گمانه زنی ها را برای فصل بعد اغاز کردند و حتی مورینیو را از تیم اخراج و انچلوتی را جانشین او کردند . 
در میان گزینه های جانشینی کاسیاس تقریبا دروازبان سطح بالایی نبود تا خلا کاسیاس را پر کند جز نام بزرگی مانند سزار که از او هم فقط نام بزرگ باقی مانده بود . دیگو لوپز که امد مثل یک هندوانه سربسته بود اما وقتی این هندوانه قاچ خورد همه دیدیم که چه هندوانه شیرین و خوش اب رنگی است . تقریبا در بازیهایی که او دروازیان بود من شخصا به خاطر ندارم که رئال روی اشتباه او گل خورده باشد و گل های خورده توسط لوپز یا اکثرا حاصل اشتباه راموس !!!! و خط دفاعی بوده است یا حاصل قدرت و دقت بالای بازیکن حریف ...
او در مقابل بارسلونا و منچستر نشان داد که شاید نامش در حد کاسیاس نباشد اما از منظر توان فنی چیزی از کاسیاس کم ندارد . و این لوپز نیست که باید از یهبود کاسیاس بترسد بلکه کاسیاس باید پس از بهبودی تلاش دو برابری را انجام دهد . و شاید مورینیو اختلافات با کاسیاس را هم دوباره به یاد اورد و حتی کاسیاس را ذخیره لوپز قرار دهد .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فوتبال و آدرس footballihayeiran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 43
بازدید کل : 1006
تعداد مطالب : 72
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1